خرید قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ساپن‌هوم بدون واسطه

منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

سیاست حریم خصوصی

سیاست حریم خصوصی بر مبنای حفظ حریم خصوصی و اطلاعات کاربران و همراهان عزیز است. ما برای ارائه خدماتی مانند ثبت سفارش، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از شما می‌خواهیم تا امکان ارائه امن‌تر خدمات را داشته باشیم. از جمله اطلاعاتی که از شما دریافت می‌کنیم شامل: نام، نشانی، نشانی الکترونیک (ایمیل)، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به صورت عادی در دسترس عموم مردم قرار ندارد می‌شود. نکته‌ای که شما کاربر گرامی باید به آن توجه داشته باشید این است که، شماره تلفن، ایمیل، آدرس و… که شمادر پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها راه‌های ارتباطی مورد تایید بوده و تمام مکاتبات و پاسخ‌های ساپن هوم از طریق آن‌ها انجام می‌شود.

نکات مهم و ضروری در سیاست حریم خصوصی

در ان بخش نکات مهم در زمینه حریم خصوصی را بیان خواهیم کرد:

  • درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آن‌ها بوده و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، ساپن هوم جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از کاربران، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
  • ساپن هوم نیز به مانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سوء استفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و ساپن هوم حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.
  • شما می‌توانید کلیه اطلاعات شخصی خود را در بخش پروفایل تغییر داده و ویرایش کنید.
  • دسترسی کارمندان به اطلاعات کاربران محدود بوده و هر فرد بنا به مسئولیت خود به میزان مورد نیاز به اطلاعات دسترسی خواهد داشت.
  •  ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت و بهبود نمایش نظرات در صفحات، ویرایش کنیم. کاربران ضمن استفاده از خدمات وبسایت، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آن‌ها را در چارچوب فوق الذکر به ساپن هوم اعطاء کرده و حق اعتراض را از خود سلب کرده‌اند.
  • در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
  • مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده و کاربر حق هر گونه ادعا علیه این فروشگاه اینترتنی را از خود سلب می‌کند.
  • ساپن هوم هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضائی یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای ما وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نکرده‌اند.
  • برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرم و امیدواریم که تجربه سفارشی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم کنیم.

فیلتر بر اساس شهر محصول
ساپن هوم: مرجع فروش دکوری و ملزومات جانبی منزل
فیلتر بر اساس شهر محصول
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
ساپن هوم: مرجع فروش دکوری و ملزومات جانبی منزل